2017: ‘ Heleen is een klantvriendelijke, servicegerichte collega met grote inzet en professionaliteit’
Heleen Kouwenhoven heeft van 01-02-2016 tot 01-02-2017 binnen meerdere teams en projecten een ondersteunende rol vervuld.
Heleen heeft gedurende deze periode de volgende werkzaamheden verricht:
* Onderhouden van diverse administraties zoals medewerkeradministratie, autorisatieverzoeken inclusief
afhandeling, beheer en uitleen laptops, contractadministratie externe medewerkers;
* Management ondersteunende taken zoals onboarden medewerkers, agendabeheer, e-mailbeheer van leidinggevenden tijdens vakanties, controle HR-administratie, reguliere controle security/autorisaties van medewerkers, interne verhuizingen afhandelen;
* Ondersteuning bij organiseren Kennisdelingssessies, workshops (uitnodiging, regelen faciliteiten en ruimte, reacties bijhouden etc), vergaderingen, team events;
* Communicatie richting medewerkers c.q. teams, communicatieplan en uitvoering hiervan binnen de projecten.
Heleen is zeer gedreven en accuraat. Ze heeft een innemende, vriendelijke wijze van communiceren en samenwerken. Als leidinggevende en collega heb ik Heleen leren kennen als een klantvriendelijke, servicegerichte medewerkster die haar werk altijd met grote inzet en professionaliteit heeft verricht.
Wij hebben de opdracht helaas moeten beëindigen omdat er bankbreed besloten is om ondersteunende functies af te bouwen. Heleen heeft al voortijdig, voor beëindiging van haar contract bij ABN AMRO, een andere passende functie weten te vinden bij een ander bedrijf.
Wij hebben er dan ook alle vertrouwen in dat de continuïteit van passende werkzaamheden en werkomgevingen voor Heleen geen probleem zal zijn en wensen haar alle goeds toe.
Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Bank N.V.
Martine A. de Min
Teamlead Information & Content
IT Solutions NL/TOPS Channels/Transaction & Content